Min Babe

S <3JUSTIN<3
jag älskardig såååååå här MMMMMMMMMMMMMMMMYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYCKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEET. OOOOOOOOOOCH MER , du är allt. du är suuuuuuper snyyyygg och sööt, men framförallt sjunger soooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo gooooooooooooddddddd. LOVE YOOOOU SOOOOO MUCH. 23 APRIL  sååå kommer jag se diiig på riktigt. såå känd som du är så känns det otroligt liksom kunna se dig med enga öögon . hooppas att du sjunger ''One Less Lonley Girl'' och jag får komma upp på senen ( stavning) och få blommor och allt. skulle va fantastiskt , ja skulle gråta men endå le och skratta å samma gång. du vet inte hur mycket jag älskar dig och tycker om dig. jag vet var du bor också . för er som undrar på bloggeb och är belieber , han bor i Calabasas i LA, vet dock inte exakt alltså gata och nummer och så. menmen! Älskar dig så otroligt mycket iaf justin! PUUUSSSS <3333333333

Kommentarer

Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail?

Blog?

Comment:

Trackback