Hej!

Hej bloggen, förlåt för dålig uppdatering, har haft så fullt upp t.e.x gröna lund,farmor och farfar, myst, men just nu så är jag iaf hos farmor och farfar vi åkte hit i går och ska stanna tills på torsdag, i går så kom vi hit vid runt kl 20:00 och då så har vi int gort något speciellt men vi kom it kl 20:00 och då så åt vi ostkaka med jordgubbssylt och grädde och sen så å vi lite choklad och kollade lite på datan och packade upp lite och så ;) och idag så sov jag och Bella ut t ungefär kl 10:00 och då gick vi upp och åt frukost och sen kl 13:00 så kom Ellen (Kusin) till oss och så skjutsade min faster (Ellens mamma) oss till stan och så shoppade vi i ungefär 3 timmar och sen så fikade vi och så blev vi skjutsade hem och då så var jag Bella och Ellen hemma hos farmor och farfar och kollade på våra grejer vi hade köpt och visade för farmor och farfar och så och sen så åt vi middag och efterrätt och nu så ska jag nog snart gå och lägga mig....





Godnatt.. ;)


Kommentarer

Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail?

Blog?

Comment:

Trackback