Lååååååååång (vecka)

hejhej, i måndags så åkte jag till min farmor & farfar .. halv åtta på kvällen, och då så när vi kom fram så åt vi ostkaka, och myste, och packade upp allt också och sem ... så vaknade vi på morgonen kl 8:00 ( vi blev väckta) för att vi skulle åka skridskor med mina kusiner också, myyyyyys <33 och då gjorde vi det , sen så åkte vi hem till min farrnor och farafar ... och så åt vi lunch, sen kom min kusin upp till min farmnor  och farfar ( hon heter ellen ) och så chillade vi lite jaaaaaaaaaaooooow :D <3 iaf sen åkte vi till stan och shoppade loss, hah ::D jag köpte maaaaaasssssaaaaaaaa godis, ghahahhaha , och så köpte jag en t-sh irt och ett linne med hål i ryggen sök på min instagram, har lakt upp en bild på mitt linne, jag heter Vendela0202, iaf sen åkte vi hem och provade allt, osv, sen så åt vi lmiddag jag bella min kusin ellen oh farmor och farfar och sen så åkte vi hem t ellen och där så chillade vi jaaaaaow, och lekte med hennes katter, Zlatan & Disa., <33 dom e såååå söööta! <33 iaf sen åkte vi hem runt 22:00, och då chillade jag och bella, kollade på tv och så, sen vaknade vi dagen efter och då så skulle min farmor till sjukhuset pga: sitt öga, ( inget allvarligt) och min farfar hängde me, jag och bella var kvar hemma hos dom, och vi ringde ellen och hon kom till oss, så vi 3 åt frukost tillsammans och testade massa olika halloween sminkningar och dunkade hööög musik och åt gooodis och festis, sen så kom farmor och farfar hem och då chillade vi lite bara, sen gick vi hem till ellen och lekte med hennes katter, och sen kl 16:30 så åkte jag Bella Ellen och anna ( ellens mamma) till ellens ridning och hon red, och vi satt på lektaren ( stavning) och fikade lite äpple, och choklad :) sen åkte vi hem och bytte om och sminkade oss till halloween och då gick vi halloween, och sen så åkte ellen hem och då kollade vi på tv, och sen idag så vaknade vi kl 9:30 tror jag och då åt vi frulle, och sen åkte jag bella ellen och farmor och farfar till en shópping galleria och kikade lite... sen åkte vi till ett fik, och köpte hem fika och åt hemma hos dom. och sen så rullade tiden på och sen woooops så blev kl 19:30 och då åkte vi hem, och nu chillar jag lite bara, / bloggar mer imorgon/ puss!! <33

Kommentarer

Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail?

Blog?

Comment:

Trackback