inne och ute

Midje jeans är inne nu, för det är kallt och dom är snygga, sköna också, tror jag man kan köpa midje jeans på cubus, o.s.v bikbok kanske :)
Louis vuitton väskor är inne, alla går med sånna och jag älskar dom sjukt mkt, man kan köpa dom på louis vuitton's hemsida..
Ekologiskt godis är inne, för det är mkt bättre än vanligt godis, och mkt godare är det också, kan verkligen tipsa det det finns på coop och mat affärer och så
 
Oekologiskt godis är ute, för det är inte gott ( vad jag tycker ) och det är inte bra recept i det heller.. tipsar det verkligen inte, för det är inte bra..
  blä....
den här låten är ute nu tkr jag, har lyssnat sönder dom, innan tyckte jag om dom men inte längre, har lyssnat för mkt...
nu är regnet ute, är trött på regn och kallt nu vill jag ha snö, och inte REGN..... blääääää regnnnnnn :(((((((

Kommentarer

Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail?

Blog?

Comment:

Trackback